Hej Måndag.

Måndag, och jag har haft en ledig helg! känns underbart men självklart har jag varit förkyld hela helgen... men jag har kört på ändå i min vanliga rastlösa kropp.
I fredags så myste vi med god mat med familjen och vänner! 
Lördagen som jag väntat länge på, att vakna upp med sin sambo, äta frukost tillsammans gå en promenad tillsammans... göra morgonen tillsammans och planera dagen som VI vill. 
Vi var på kalas och firade en 20 åring, åkte på en jätte mysig middag med mina fina vänner! 
Söndagen åkte vi till Storå och åt mammas goda mat och bara blev bortskämda! 
Underbar helg och förkylningen börjar försvinna så nu är det bara att ladda innför en jobb vecka!
Hej Måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0