=)

Hej och hå vad tiden rullar iväg... har haft fullt upp den senaste veckan, Jag har varit på nätverksträff i Göteborg och haft svärpäron här på besök i helgen, varit och kollat på massa handboll, hunnit träna och hunnit träna Geisha... så jag har verkligen inte legat på sofflocket.
Helgen firade vi mig som fyllde hela 24 år... så himla roligt vi hade! var verkligen en lyckad kväll=) jag var verkligen på party humör.
Tack flickor för att ni kom och förgylde min kväll! och ni ska bara veta vilka vänner jag har som köpte så fina presenter till mig... Jag fick ett skärp från Day och ett par converse, bilder kommer! Tack finisar!
I morgon ska jag åka till Malmö med Charlotte vi ska shoppa shoppa shoppa... så mysigt vi ska ha! fick pengar av mormor i present som jag ska köpa nått fint till mig själv för! Najs.
Nu ska jag träna Freestyle med Gesiha, har uppvisning idag och jag kan inte programet... hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0