Malmö en vanlig tisdag!

Solen strålade verkligen hela dagen! och man fick verklgen en produktiv och en riktig super härlig Tisdag med massor av energi!
Charlotte och jag begav oss mot Malmö för lite Shopping... vilken underbart härlig stad det är! Cahrlotte hittade massor till hemmet och jag själv hittade två nya blusar, som ska användas till en fest snart framöver.
Vi myste på en uteservering, och tog en kaffe längs med ån och verkligen fyllde våra kroppar med D vitamin! längs med gatan så satt en kille och sjöng och spelade, det är verkligen Vår för mig!!
När jag hade skjutsat hem Charlotte så körde jag i räserfart ner till kören för att sjunga några härliga låtar md dom!
Sedan var det dags för lite Träning, igår provade jag Afro för första gången och det var riktigt jobbigt och riktigt kul, man såg nog inte helt normal ut när man gjorde vissa rörelser.. haha men skönt att få spela ut lite!
På vägen hem från träningen så såg jag en kvinna som sitter ner på marken och en man försöker få in henne i taxin Jag och janna gick dit! för Självaste Taxi chaffören stod bara där och tittade på hur den här mannen, som säkert var hennes man försöker förgäves få in henne i taxin... Vi frågade om de behövde Hjälp, mannen såg så glad ut när vi kom fram och hjälpte till att få in henne i Taxin... Vad var det för jävla taxi Chafför! är det inte ett service yrke han har? åååh blir så trött på människor!!! så många människor som bara går förbi och inte aggerar! Behöver du hjälp! är väl inte så svårt att fråga! Alla är så jävla fega!
Nu ska jag avnjuta lite mat och sedan ladda för att springa en vända i solskenet!
Ha en underbar Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0