Hahah

Vaknade upp tidigt.. började baka bröd, lägga i en tunna tvätt sitter nu och myser med en kopp kaffe... älskar morgonen när man får vara för sig själv. Trodde jag var ledig idag så jag har verlkligen bokat upp hela dagen men så ringer Camilla min Chef mig nu på morgonen och frågar så jag inte har glömt att jag jobbar idag mellan 10-15 hahaha jooooo det har jag verkligen... jag blir så trött på mig själv! men jag blev glad över att jag inte hade ett mördar pass hela dagen men va fan jag är insälld på att vara ledig! åååh men jag kan inte göra mer än att skratta åt mig själv!
tur min Chef känner mig!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha din yrehöna! Du som gick och gottade dig igår över att vara ledig i tre dagar :p har det passet nästa fredag! Ses sen :)

2012-03-02 @ 09:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0