Rapport från Bergslagen!

God dag min vänner! lite rapport från Bergslagen...
Idag var det strålande fint väder, och Erik och Jacob skulle springa runt Lindesjön, den vändan är väl cirka 7,2 km så jag tänkte jag springer med dom tills jag inte orkar mer och det gick faktiskt jätte bra hängde på i deras tempo halvvägs kanske men ändå, och då värmde dom ju barar upp haha.. känns så otroligt bra efteråt! Snart ska jag åka ut till Torphyttan och hjälpa till lite inför Midsommar!
Vi samlas redan kl 15,00 i morgon och åker gemensamt ut med höskrindor till festen sedan väntas det lekar mat och en och annan alkoholiserad dryck! mysigt det ska bli... och en stor kram till dom som har fixat det hela vilket jobb ni har gjort!
Nu ska jag fortsätta att njuta av min semester med att ligga i solstolen och dricka en kopp kaffe!
Grattis Charlotte för att du blev antagen!! Bra Jobbat!!!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hihi tack så mycket! :)
Vad mysig er midsommar kommer att bli... ta mycket bilder :)

2012-06-21 @ 22:02:47
URL: http://Charlottebuhre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0