Kullaberg/Tjejmiddag!

Så mysigt dag jag hade igår! på förmiddagen åkte jag Janna Erik och Mackan till kullaberg och gick där med hundarna, vi hade med världens godaste matsäck... Pankakor kakor chips bullar där satt vi uppe på toppen och bara njöt av faktiskt fint väder!
Vi såg en ovanlig fågel och en jätte STOR ORM!! vilket saffari =) haha
sedan hem och svida om till tjejmiddag med Charlotte och Anna! Anna bjöd på så god mat och härliga efterrätter=) mums min mage var fyrkantig när jag åkte därifrån! Tack för en underbart trevlig kväll mina damer!
Nu är det bara städning här hemma som gäller försöker att göra så mycket innan nästa fredag som möjligt! men man vet inte alls vart man kan börja!
Snart ska jag gå till Janna för att hjälpa till med smörgåstårtorna som vi ska göra till studentfirandet i morgon! mysigt.
Efter smörgåstårtabakningen så ska jag på födelsedagsmiddag till kvällen! det är mycket nu! I know!
8 dagar kvar i Helsingborg, så det gäller att ligga i...
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0