Avskedsfest

Förra helgen så var jag på avskedsfest med jobbet! så överraskad jag blev... Charlotte sa till mig att ingen kunde komma för det var inventering dagen efter! =) men sedan när jag kom till Cardinal så satt alla där!!  hahah vilken suprise! jag blev så chockad! där åt vi tre rätters och blev så mätta och belåtna! mums.. sedan gick vi vidare till hampan! efter hampan blev det utposten för att heja på Loreen till segern!! vilken stämning det var där, var som värsta fotbolls matchen!! sedan sjöng vi Euphoria hela vägen tillbaka till Cardinal för att skaka rumpa hela natten lång! vilken kväll jag hade! så himla roligt! Tack mina fina arbetskamrater för en Rolig kväll!!
Nu har jag gjort min sista jobb dag på City Gross... så konstigt det känns! Kommer Verkligen Sakna mina fina jobbarkompisar!
Nu Har jag semester i 3 veckor!! wie och det väntar så mycket roligt de sista två veckorna i Helsingborg!
På Onsdag ska jag på utflykt till Ven, på kvällen på tjejmiddag, Torsdag på födelsedagsmiddag! Fredag Studentfirande! Måndag Köpenhamn! shit så roligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0