Zumba

Hej
Äntligen är helgen över... har jobbat hela helgen, min tredje helg i Januari! så nu är det skönt att veta att jag har två helger lediga framöver!
Idag när man är ledig så står det inte mycket på schemat kan jag säga! lång promenad och bara ta det lugnt men till kvällen blir det att prova på zumba... ja vad är det värsta som kan hända?  arga miner på dom som sår bakom mig, för att dom inte ser vad det är dom ska göra, för att jag gör fel hela tiden eller att jag går åt fel håll när alla andra går gemensamt åt det rätta hållet! jaja I dont care...
Sitter och försöker hitta ett nytt soffbord till tv rummet vad tycker ni om detta??

Kommentarer
Postat av: Bibbi

Det där kollade jag med på. Men Niklas tycker inte att det är värt 5000 men fy fan vad fint det är. Vill ha!!!

2012-02-17 @ 00:20:08
Postat av: Sabina

Ja visst är de=) Erik säger lika dant... haha I love it :P

2012-02-17 @ 21:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0