Yeah

Jag fick ledigt på måndag!! Tack Sabina för att du jobbar extra åt mig! hihi Nu ska jag ha lite mini semester, blir nämligen ledig i hela 7 dagar i strek, på grund av 1 semesterdag!
Det är inte vanligt att man tar semester när man inte ska göra något speciellt, men så behövligt att vila upp sig själv i januari tider!
Jag ska försöka tästa på lite nya måltider, tex grytor, stekar och sedan tänkte jag fixa här hemma, storstäda grundligt, tvätta, gå ner i stan och bara strosa omkring, gå långa promenader med Geisha, träna lite inför träningshelgen med Mamma! så jag har ju att göra som ni ser, MEN jag ska göra allt i min takt=)
Men mina vänner jag har faktiskt 1 dag kvar att jobba, så ikväll firar jag helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0