Love

Måndagen är här igen! oh jag mår bättre än vanligt... vaknade tidigt, och började med tvätten! snart ska jag gå en lång promenad i det fina vädret...
sedan tänkte jag gå ner i stan och fönstershoppa lite, gå ner till Actic och bli medlem där, fixa med mina tavlor så att dom kommer upp!
I lördags var det gratis träning på Actic då passade jag och Janna på att gå dit så jag fick lite insperation att bli medlem och gud så skönt och så roligt det är med grupp träning! efter det så gick vi en PW med hundarna och till kvällen gick vi och bowlade och det slutatde med att vi festade gärnet i stan till klockan 4! haha ja ni läste rätt=)
Så igår var det en riktig bakisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0