Hey

Vad har denna månad att erbjuda? är det bara regn och blåst? börjar bli riktigt trött på detta. Jag vill ha pudersnö, minusgrader och sol! Igår gjorde jag första träningspasset för i år och det kändes jätte bra, men det är bra tråkigt att bara gå till gymmet! så därför bestämde jag mig för att avsluta mitt medlemskap på 24-seven och sedan ska jag bli medlem på Actic i stället där jag kan gå på gruppträning som Body pump, Body step och spinning som känns mer varierande! Igår var vi också i Malmö och shoppade lite, Erik hittade en hel del och jag fick nöja mig med ett par pumps från Top Shop! Dagens film tips är: The Help och Warrior. Verkligen jätte bra filmer! Nu tänkte jag fixa lite här hemma sedan blir det att njuta av sista kvällen av ledigheten! Ha en jätte bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0