Hej Lördag

Tvättat, gått en lång promenad i strålade solsken, Duschat och nu sitter jag och målar naglarna och lyssnar på Lars Winnerbäck- kom änglar! Hej Lördag! Finns det något bättre än att vakna tidigt en lördags morgon och bara göra allt i harmoni... snart ska jag göra i ordning mig för att sedan gå upp till Idrottens hus och kolla på Erik när han Lirar lite Handboll! Ikväll tror jag att det blir sällskaps spel hos Janna med lite vin och tilltugg! så mysigt! Är inte alls sugen på att gå ut men samtidigt vill man inte bara sitta i soffan och hänga... man vill umgås med fina människor och ha trevligt, sällskaps spel gör det hela möjligt liksom. Hoppas ni får en lika underbar dag som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0