Tiden går så fort när man har trevligt!

Nu Har mamsen åkt hem och allt är som vanligt igen=( tiden går så fort när man har trevligt! Nu har man jobbat första dagen efter helgen och nu väntas det bara städning och träning kvar!! yeah! Tävlingslydnads kursen som vi gick på i helgen gick jätte bra! jag har fått jätte mkt härliga tips och fått motivation till att bli bättre! så nu är man super taggad! Funderar över vad jag ska hitta på i veckan när jag är ledig i två dagar i rad, har inte köpt ett klädesplagg på jag vet inte när... så man kanske ska ner i stan och kolla lite! eller ska man vänta tills Zara öppnar på Väla??? fast det kan ju dröja haha.. Snacka om att jag börjar längta till våren sommaren, när dom sätter upp semester schemat på jobbet... men såå många månader det är kvar! puh! Nu blir det mys i soffan en stund innan jag sätter i gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0