REDAN ONSDAG

Shit va tiden går snabbt redan onsdag och bara två jobb dagar kvar, så är det helg!! wie längtar! ska och kolla på Maria som spelar på Tivoli på lördag och passar även på att ta en drink eller två! ska bli kul att göra i ordning sig för en gång skull! men som sagt så har jag inte köpt något nytt på år och dar, så det kanske blir en sväng till väla för att hitta något snyggt att ha på sig då! med min vanliga tur så hittar jag säkert ingenting...
Nu får jag bege mig ut i det trista vädret och gå en liten promenad med Geisha sedan blir det lite Body pump till kvällen!
Freestyle kursen gick bra... nu ska jag bara få Geisha att dansa i takt till musiken sen ska vi nog kunna ta oss igenom detta också!
På söndagen blir det handboll för hela slanten! wie Heja Ov =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0