produktiv förmiddag

Igår hade jag en underbar förmiddag inna jag åkte till jobbet! direkt när jag vaknade så gick jag och Erik på en lång promenad med Geisha, åt frulle och gick sedan ner till Actic och tränade...
skynda hem för att åka till Väla med Charlotte och sedan mötte vi upp Anna för att ta en fika.. så mysigt! och så produktiv förmiddag!
Idag har jag inte gjort en släng i stället, har inte kommit ur soffan ännu... haha! men man behöver det med ibland.
föresten vad tycker ni om Prinsessans namn ?? jag har vant mig nu och tycker det är riktigt fint! när jag fick höra det första gången sä kändes det inte alls bra... men så är det väll alltid!
Ha en underbar tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0