Härliga lördag

God kväll! Vilken härlig lördag jag har haft... Riktig produktiv dag. Jag gick upp vi halv nio och gick en promenad med Geisha och stannade till vid Högaborgs bageri och köpte frallor... Sedan gjorde jag en riktig god frukost till mig och Erik, klockan 11 så gick jag ner till Actic och dansade zumba... Så roligt det var denna gången var helt slut efteråt! När jag kom hem så åkte jag Johanna och Janna ut till Bruces med hundarna så dom fick busa i snön! Vilket härligt väder... Minus 10 och sol det var kallt men vad gör det när man invigde termobrallorna för första gången och hade varmt kaffe med:-) härligt!
Sedan var det bara att slänga sig i soffan och ha ensam mys (Erik är på födelsedagsfest) med fotbad och fot skrubb, och kolla på melodifestivalen Nu är fötterna som nya och jag tror att jag har minskat en storlek på skorna! Och shit så bra låt Loreen hade!!! Grym den kommer jag skaka rumpa till hädan efter!! Nu blir det att Nanna kudde för i morgon väntar inomhus sök för Geisha och mig! Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0