God morgon Torsdag!

God Morgon mina vänner! Är helt mör i kroppen, gick på både power och zumba igår... så det känns i benen idag=) wonderful!! Nu hoppas jag bara på att det visar sig till sommaren! Nu ska jag gå in och beställa ny hårinpackning för mitt hår börjar bli sådär risigt...vet inte vilken jag ska ta bara men vill nog prova något nytt! Snart ska jag gå en promenad med Charlotte och hundarna, det börjar faktiskt bli rätt fint väder så jag hoppas solen tittar fram precis när vi ska ut! Tjingeling!

Jag tipsade min kära moster om denna! och hon sa att hennes hår aldrig varit så fint som nu efter hon använt denna hårinpackning!  den är riktigt bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0