Överraskningsfest!! :-D

Haha så kul det är att ljuga!! Jag har inte jobbat hela helgen jag har ju varit i Helsingborg och firat Charlotte på 25års dagen! Åkte ner redan i fredags och träffade Janna och hade en jätte mysig kräftskiva! Såå mysigt och såå trevligt! Charlotte visste inget om festen och visste inte att jag var i Helsingborg så jag var så rädd hela fredagen och på lördagen att vi skulle stöta på varandra! Det hade ju varit så typiskt! På lördag kl 18,00 så åkte vi ut till Charlottes föräldrar och där var alla Charlottes vänner som var samlade för att överraska henne... Det var så kul att se hennes min när alla stod där och sjöng för henne! hon blev så chockad:-) det blev väldigt lyckat och jag har inte skrattat så mycket på länge! Toppen kväll!
Nu sitter jag på tåget och är på väg hem från fina Helsingborg, två dagar är verkligen för lite och dom går alldeles för fort! Men jag har haft det så himla roligt och det var verkligen kul att träffa alla! Nu har Helsingborgs abstinensen lagt sig lite och jag fylls med massor av energi och glädje för att fått träffa så fina människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0