Besök

Halloj mina kära! 
Vad fort tiden går har absolut inte hunnit med att blogga någonting, men det ska bli ändring på det nu! ska få hjälp med att få in min älskade dator igen... den ligger fortfarande ner packad! 
Vad har hänt här då? 
Jag har jobbat och jobbat och jobbat... jobbar ju 7 helger i rad nu under sommaren! men i mellan jobb har jag faktiskt hunnit med att få Besök i från HBG... Janna och Mackan har varit här i två dagar och fått känna lugnet i Bergslagen!
Första dagen var det strålande fint väder, så då var vi mest på bryggan och solade! på kvällen grillade vi och spelade kort och badade i badtunnan! 
Andra dagen begav vi oss ut i skog och mark och hittade massor av skogens Guld och en del blåbär som vi gjorde paj av sedan! Riktigt trevligt hade vi! Geisha och Riki var så glada av att träffa varandra igen! önskar jag kunde visa lite bilder men det får vänta till senare! 
 
I onsdags så firade vi mamma på födesledagen köpte ett par skor till henne och jätte fina rosor som hon kan plantera senare! 
 
Nu ska jag gå en promenad med Mor och Mormor runt sjön och sedan bär det av mot jobb igen! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0