Regn... sol... regn.. sol..

Får lite av panik av detta väder.. kollade ut genom fönstret och såg att solen hade kommit fram så jag tog ute Geisha på en kiss runda... och då precis när jag kommit ut cirka 50 m så öste regnet ner!! in under en balkong tills det värsta skulle ge sig, och sedan provade vi igen... det hela slutade med att jag var genomblöt när jag kom hem=)
Om en stund ska jag iväg på Apporteringskurs med Geisha! ska bli spännande att se hur mkt hon kan...
och ni kan väll hålla en tumme att vädret håller sig till sol! (uppehåll)
längtar!
Jag längtar så mkt efter Ledighet.. på söndag åker jag till Estland med mina fantastiska körmedlemar, vi ska njuta, sjunga, shoppa och äta massor av god mat.. fika på små, fina och mysiga Cafén. vara helt ledig från vardagen och bara tänka lite på sig själv....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0