Lördag!

Fantastiska Lördag! Vaknade med Geisha på huvudet och gosade en stund innan klockan ringde för jobb. Gjorde en god frukost med tända ljus och läste en gammal tidning som låg på bordet, sedan var det dags för ett 13h jobb pass som gick förvånads värt bra, kände vid sju tiden att ryggen värkte och var stel i kroppen men annars så!
just nu har jag parkerat i soffan med ett glas rött och firar lördag kväll och att jag bara har ett 13h jobb pass kvar =)
Det bästa var när jag kom hem var att mina liljor på bordet hade slagit ut så det luktade fantastiskt gott i hela lägenhten direkt när jag öpnnade dörren! man måste unna sig blommor lite oftare för det ger verkligen bra i själen känslor!
Ha en fortsatt mysig lördagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0