Jackor.

Sitter och kollar på jackor till vintern! vill ju så gärna ha en ny, fin... men det är lite svårt när man inte vet vad man vill ha, väntar på att det ska dyka upp en sådär MÅSTE HA jacka =) hoppas det inträffar! har ni några förslag på vad man kan hitta fina jackor??
En kolega på jobb som har fått mig att börja leta! Hon hade köpt en jätte fin... så jag blev också sugen på att kolla runt lite och vara fullt förberedd inför vintern! Jaja... nog med vinter snack!
Nu ska jag göra i ordning mig, för att sedan gå och kolla på min sambo när han spelar lite handboll.
hittade den här när jag var ute och snokade... lite den stilen jag letar efter men kanske inte den rätta färgen och kanske lite mer detaljer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0