It`s raining men...

Vilken underbar dag jag haft, en lugn harmonisk uppvilande dag efter helgens jobb! nu har jag återfunnit energi... Tog mig ut på en uppfriskande promenad i regnet som gjorde riktigt bra för kropp och själ! var nog ute i nästan 1 ½ h.
Kollade lite på program som gick under helgen som jag missat... visste inte att idol hade börjat! och var tvungen att kolla hur den nya juryn var=) men jag känner att jag inte riktigt redo ännu för en ny omgång känns lite tidigt... ville ha det mer i vinter tider när man kan känna att man verkligen vill ligga framför tv:n och mysa under en filt. Nu vill man ju inviga hösten med att vara ute eller hitta på saker! ja, det är ju frivilligt att titta... =)
Har precis gjort Eriks favo maträtt,( biff stroganoff ) haha uppskattat av mig, för det är ju en väldigt enkel rätt att göra!
Imorgon tänkte jag ta mig ut till Väla och kanske finna något vackert att ha på mig på Jessies inflyttningsfest som bär av i helgen, har ingen aning vad jag letar efter... någon som har nått tips?
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0