Estland i morgon!

Lördag idag... och det menas med massor att göra=) Ska försöka väcka Janna så hon kan följa med ut i skogen, tänkte lägga ett spår åt Geisha... ta med kaffe och frukost ut och avnjuta den på en stubbe i skogen... det är det bästa som finns, där kommer mina landet känslor fram och jag får lugn och ro i själen!
sedan ska jag packa!! FÖR I MORGON ÅKER VI TILL ESTLAND=) har inte alls tänkt på vad jag ska ha med mig så det kommer nog ta sin tid! har lite smått panik...
Solen strålar in genom fönstret, SÅ underbart! jag behöver verkligen energi från den idag!
skjutsade Erik till samlingen idag vid halv 7 tiden i morse, snäll jag är va? han ska ju spela i Lindesberg idag! och jag önskar honom/laget lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0