Busy Thursday

Hey Torsdag... Jobbat och slitit idag, och precis kommit hem från en promenad med Geisha... sitter här och funderar vad jag ska hitta på idag eller hur jag ska göra... för det är ju alltid så att allt händer på samma gång! dålig planering från andras sida enligt mig!
Apporteringskursen är idag för fösta gången som jag väntat på så länge och så har vi möte på Dunkers med Kören inför resan, åååhh jag hatar att välja mellan saker, jag måste ju gå på Körens möte för jag vet inte alls hur resan ser ut när man kommer hem osv hur mycket vi ska betala med mat och hur vi kommer till flygplatsen. Apporteringskursen Vill jag ju inte missa heller.... det är ju det bästa som finns att göra saker med bästa Geisha!
Jag till och med bytte med Charlotte idag så jag kunde gå på kursen!! men jaja är det så det är att vara vuxen, man kan inte alltid göra saker som man tycker är roligt... gaaah!
Men kanske ska försöka att göra en Sabina=) kanske hinner båda sakerna! :P
Nu slänga ihop lite spagetti & köttfärsås
Imorgon är det fredag och då blir det fredags myys och Fixa Geisha inför utställningen!
Take care!
/Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0