300:-

Igår gick jag och Janna ner i stan för att hitta en fin present till Johanna som fyllde år för någon dag sen! Och när man är nere i stan för att hitta saker till någon annan, så hittar man alltid saker till sig själv=)
Jag köpte två par jeans, och det är inte vilka jeans som hellst utan jeans som håller in allt vad man har, så man ser riktigt smal ut plus att dom kostar 300:-st vilket dunder klipp... finns på Vera moda,  jag rekomenderar dom till alla!! efter en stunds letande efter present hittde vi faktiskt en jätte fin kofta som vi tror passar henne perfekt! jätte mysig.
så snart ska jag göra i ordning mig för kalaset...
Efter det så väntar Apporteringskurs med Geisha, hon ska också få något roligt att göra idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0