My days!

Min helg bestog av jobb, jobbade i 26 h lördag söndag... så ni förstår ju att jag inte gjorde så mycket annat, men det gjorde jag faktiskt... i lördags efter jobb, böt jag om till klackarna och begav mig mot sirocco för att tacka av Lindahl våran gamla chef.
Jag var inte där så länge, åt en väldigt god middag och sedan gick jag hem till sängen!
I måndags var jag ledig... och gav mig ut i skogen för att lägga ett viltspår åt Geisha tidigt på morgonen! sedan ringde Charlotte och berättade om sin resa! hon har ju varit i USA. Efter jag pratat med henne så känner jag verkligen att jag måste åka dit!!!
sedan bjöd jag Janna och Mackan på Middag.. ( hade lovat dom de efter att dom tagit hand om Geisha så mycket ) Jag gjorde Fiskgratäng med skagensås! alltså det låter inte så jätte gott med det är det verkligen! till efterrätt blev det vit choklad pannacotta med färska hallon! det var första gången jag gorde det, och det blev så himla gott=)
Igår var jag på Berga och träna lite apportering med Geisha och hon var mycket bättre den här gången!
Nu är jag inne på att hitta en lösning i bilen, måste få bort allt gesiha hår.. så nu ska jag göra i ordning där bak! köpa en fin hundbädd som täcker hela bageutrummet, så hon kommer upp och ser ut. och ett nät så hon inte hoppar fram! så kanske man kan ha folk i bilen utan att dom blir håriga! mitt projekt i helgen när jag är ledig! det värsta med att när jag kommer på nått så vill jag fixa det direkt! det är så långt till helgen! och när jag köpt allt! så ska jag ner till biltvätten med pärlan så hon blir som ny!
På fredag är jag bjuden på invigning på en bekant nya hårsalong! lite roligt! men vad ska jag köpa till henne? blommor eller vad köper man?
Jag har nog världens bästa vän! Tack Charlotte för att du bytte pass med mig i morgon!
Ha en underbar Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0