tisdag

lång ledig nu i tre dagar.. och vad har jag planerat att göra dom här tre dagarna, jo idag stod det vila på schemat! inte göra en släng dag...
så jag började med att gå en promenad i det fina vädret sedan kollade jag på en film! klockan fem var det dags att bege sig mot Kören som började idag.. vi ska ju forsätta att sjunga med Team freij =) wie va roligt det var! Man är alltid lika glad efter man sjungit en timme!
I morgon är det lite mer på schemat, då tänkte jag att jag skulle höst städa min lägenhet... ordentligt! alla sommar kläder ska bort och fönstren ska puttsas det ska glänsa på golven och lukta Ajax i hela lägenheten!! sedan ska man ju storhandla!
allt måste göras och ska göras i morgon! skönt när det är över=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0