Macadamia hoppas jag är grejen för mitt hår!

Här är mina produkter som jag beställt idag som Charlotte tipsade mig om!! hoppas de kommer i morgon! för mitt hår ser verkligen ut som en risbuske!
beställde det idag för att jag har gjort så mycket tråkigheter!
Afa försäkring ringde i veckan om min haka som jag inte har fått ersättning för pga att det står i min jornal att jag har sämre känsel och att jag inte har några bekymmer alls av det... som verkligen inte stämmer! Min mun är sne och jag pratar konstigare plus att jag inte känner när det hamnar mat på hakan så Erik får alltid påpeka att jag har nått där! är det inte någon bekymmer??? Klart det är!! och det ska jag banemej ha ersättning för!! så jag fick ringa min kirurg och be henne om en ny redogörelse om hakan! har desutom tagit kort på ärret som jag har på handen och skickat in det... Så det är väl självklart, att jag är värd att få lite grejor till håret! så HÅRET glänser i varjefall=)
Nu ska jag njuta av ledigheten en stund... och sedan ska jag ner för en fika i stan med Emma och Charlotte! myyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0