my weekend!

Min lediga helg har bestått av hundträning, promenader och städning! Fredags så hade jag och Erik lite fredagsmys sedan på lördagen så gick vi en promenad städade lite och gjorde fantastiska kantarellmackor!
Söndagen var det skogendags och lite apporteringsträning! sedan gjorde vi våfflor... snacka om att det var länge sen sist! sedan var det tvättning på schemat och byta lakan i sängen! så underbart det är att sova i nya lakan!
har sovit som en prinsessa i natt.
vilken produktiv helg! jag har verkligen fått mycket gjort!
Det är så härligt att börja veckan med att det är städat och allt är fixat! nästa projekt är att ta fram alla vinterkläder och packa ner alla sommarkläder! det får bli på Torsdag när jag är ledig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0