Höst städning!

God morgon Onsdag! här sitter jag och inte har börjat med städandet ännu! älskar morgonen, Jag och Geisha ligger här och har det så mysigt! har precis varit ute i regnet.. och nu väntar jag bara på att kaffet ska bli klart och efter det börjar städandet!
Imorgon ska jag och Janna till Ullared. Janna ville köpa lite saker inför festen hon ska ha nästa lördag, och jag tänkte köpa lite saker till Geisha, och lite julsaker... ja det är för tidigt.. jag vet! men samtidigt måste man ju passa på när man är där! roligt att ta en utflykt när man är ledig! göra något annat än att ligga här!
Jag och Charlotte har planerat att även åka till köpenhamn!! ååååh jag vill sååå gärna! hoppas bara att vi hittar en dag vi kan allesammans! så nu har jag mycket att se framemot=)
Igår så bokade jag och Erik tåg biljetter till Lindesberg över julen! det har varit snöstorm varje år vi ska åka hem.. så nu planerade vi att vi ska åka tåg för säkerhetens skull! Jag Erik och Geisha! hoppas bara att de håller tiderna någe sånär så man slipper sitta i tåget i 100 år och fira Jul där! haha!
Nu är det dags för städning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0