As New!

God morgon!
Nu har jag äntligen fixat bilen... i lördags så åkte jag ner till gåsebäck och lämnade in den för tvättning! och den blev så fin, men behöver nog en omgång till med damsugaren för att allt hår ska försvinna också, hundhår sitter som berg!
Sedan åkte jag ut till bil tema för att se om deras hundgaller passade i min bil... och det gjorde det=) så nu är bilen så fin! och man kan ha människor i bilen utan att det blir helt håriga!
I morgon ska jag på en förläsning med Kenth Svartberg "bra relationer" mellan hund och förare! ja det ska bli jätte intresant! så man får lite tränings motivation.
Det är så mörkt ute... det regnar! så jag myser ner mig i soffan under filten och väntar in Våra Bästa År=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0