Tankarnas värld

Jag skulle vilja resa.. resa dit man får lugn i kroppen och massor av energi! ta dagen som den kommer upptäcka roliga saker med den man tycker om! sitter i mina funderingar om vart nästa resemål kommer att bli.
Vart vill jag åka?, vad vill jag se? och vad vill jag göra? jag vill ha svaren på dom här frågorna, så vi kan planera, ha något att se fram emot! se ljuset i tunneln lixom.
Jag har inte varit så mycket ute i världen så det är så många platser jag vill se, som jag hört mycket om och de platser man måste ha varit på! men vart ska man börja?
Italien, Frankrike, Grekland, London, Island! ja hörrni hjälp mig att komma på allt positivt och negativt med varje ställe så kanske jag kommer någon vart!! vart tycker ni jag ska åka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0