Njuta av livet:P

Igår vid frisören var det som alltid lika trevligt! så skönt det är att vara där, verkligen 2 timmar av egentid då jag kan slapna av. Jag blev nöjd! det blev lite extra röda slinger denna gång, lite mera höstigt.
På eftermiddagen sen så gick jag och Charlotte en lång promenad med hundarna, det var verkligen behövligt både för mig och för Geisha!
På menyn stod det kycklingrullader! Erik och jag är riktiga hejare på den mat rätten och de blev lyckat denna gången också=) lite vardagslyx så där en onsdag är ju inte fy skam!
Idag skulle jag behöva dammsuga, men det finns inget tråkigare än att dammsuga... det är för mycket måsten här i livet så jag bestämde mig för att inte ta av dom måsten som måste göras utan istället träna Geisha och sedan dricka te och inte göra allt för mycket bara njuta av livet helt enkelt! jag menar... dammråttorna finns ju kvar=)
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0