Huvudbank!

jaaa.. det blev ju inte direkt som man tänkt sig! När vi kom till Malmö i måndags så åkte fler bilar därifrån än kom till parkeringen, ja det kändes inte alls rätt! och sedan stod det RIHANNA INSTÄLLT! så besviken jag blev...=( då var det bara att åka hem igen och slänga sig på soffan!
Igår skulle jag åka till Malmö igen för närverksträff med Svenska Spel från jobbet! jag gick upp för att göra ordning mig men kände att jag hade grym huvudbank, tänkte att det går nog över med lite kaffe! men icke sa nicke det blev bara värre och precis när jag skulle åka så kände jag att jag började må illa... så typiskt när man får göra nått annat än att vara på jobbet, så blir man sjuk! så typiskt! så min dag igår var inte så lyckad, låg i soffan och kollade på Dirty dancing =) och somande mellan varven! huvudbanken gick över på eftermiddagen nån gång! så nu är jag människa igen! så konstigt jag brukar aldrig ha ont i huvudet!
ha en bra torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0