Helgen

Söndagen har kommit och Eriks föräldrar har åkit hem! vi har haft det jätte mysigt.
Tordagen gick vi en lång promenad med Geisha, sedan åkte vi ut till Väla och åt lunch, erik hittade ett par jätte fina Jeans! och jag hittade en jätte fin Jacka på Levis!! tror jag ska spara lite pengar och köpa den, såå himla fin den var!
sedan på kvällen så turade vi över till Helsingör... åt fantastisk god mat.
Ifredags så jobbade jag kväll... och det var väldigt mycket att göra, så när jag kom hem i fredags så var jag helt slut och somnade i soffan!
I går så var vi på handboll, Erik hade match och de vann med 3 bollar! sedan gick vi hem för att göra i ordning oss för att gå till Oasen och äta fondue.... sååå otroligt gott!! och så himla mätt jag blev, Toblerone fondue ska vi inte tala om... mums!! det blev verkligen en jätte mysig avslutning på den här trevliga helgen som vi haft! hoppas ni har haft det lika trevligt.
/ S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0