God morgon!

Här sitter jag med min turkiska yogurt med vaniljstång i och har gått ner 2.5 Kg... så himla skönt att det händer lite saker nu innan semestern! men mer ska det bli 3-4kg till ska jag allt klara av!
Det gick jätte bra i Söndags när jag var i Lomma på utställning... Geisha blev BIR (bäst i rasen) så nu ska jag anmäla mig till en officiell utställning om jag vågar!
Snart är det våra bästa år och sedan tänkte jag och Charlotte åka ut till bruceskog med hundarna för det är rätt fint väder.
sedan ska jag försöka plocka ner alla vinter kläder, ja jag vet att jag är sent ute haha men har inte orkat ta tag i detta. så det ska jag försöka med idag!
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0