ringde min läkare

Jag som trodde att jag var yr för att jag hade sovit i 10 h.. men när jag satt här framför datorn så fick jag världens snurr i huvudet, var så nära att svimma.  så otäckt... och det höll i sig et bra tag och jag är lite skakis nu med. så jag ringde min läkare, och hon sa att jag var vungen att komma dit i morgon vid 8 så får vi kolla vad det är! för hon tyckte också det var konstigt!
Men jag hoppas dom hittar nått så jag slipper vara så här trött och snurrig! men det känns lite töntigt att gå till läkaren bara för att man är lite yr... men jaja kan ju vara nått konstigt..

Kommentarer
Postat av: Jespersabrina

Very resourceful, thank you dave

2011-08-23 @ 08:24:04
URL: http://jespersabrina.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0