i drömmarnas värld

Det snöade och haglade igår... men va fan! jag vill ha vår ju:(  nu är det så där slaskigt och tråkigt igen.

haha men vet ni vad Erik är ledig i från både handbollen och skolan i slutet på April och jag har tagit semester en vecka:) hihi så busigt... tror kanske det blir en liten resa då till Teneriffa=) inte bokat ännu eller så bara pratat lite om det... Erik ska bara dubbel kolla så han verkligen får ledigt!! och sen ska vi bara se vart vi ska ha våran älskling någonstans, vill ju inte ha henne vart som helst! kanske får hon en semester vecka i Lindesberg... men blir lite omständigt! så får se!

Det skulle verkligen behövas med lite semester för mig och Erik, i sommar kommer vi bara ha en vecka tillsammans, så då blir det lite extra mysigt om vi kunde åka i April. plus att man blir lite brun till sommaren... om vi inte har våran vanliga otur med vädret utomlands... men det spelar inte så stor roll bara vi får vara med varandra=)

Håll en tumme för mig att det verligen blir som jag vill!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0