Flytt

Hej mina vänner, idag är det min lediga dag=) så najs!! Har varit och hjälpt Ida och flyttat... så nu behöver jag inte gå en Power walk idag! shit vilken bra träning det är att gå upp för trappor och bära lådor=)
Igår var jag också duktig tycker jag själv ;-) först jobbade jag 9-17 sedan började kören kl 17-18 efter det gick jag n Power walk i cirkus 1½ h... shit så mycket man hinner bara man vill.
Så nu ligger jag i soffan och bara softar, ska snart ut på en promenad med Geisha.. och sedan blir det en kopp te och blädra i en tiding=)
Och sen får man passa på att gratulera Moster Lena på födelsedagen!
Ha en bra kväll!
xoxo
Köpenhamn för cirkus 1 år sen! =) Snart måste vi åka dit igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0