sommar och soliga dagar!

God morgon! solen skiner, och jag är ledig idag... Freja är här på besök ska stanna här till 13;00 sen ska jag ner till stan och köpa mig ett par nya shorts och en vanligt vitt linne och ett par nya jeans om jag hittar något fint! är så trött på att allt sitter lite löst! jag vill att allt ska sitta tajt =)
Jag fick Jackan igår som jag beställde hihi den var nästan snyggare än vad jag hade tänkt så härligt!! fast Halsbandet var inte alls lika fint, såg lite plastigt ut haha men kanske kommer till använding någon gång!
ska ha jackan i varje fall i morgon när vi ska gå ner i stan och ta en drink...
Slutade tidigt igår och bestämde mig för att gå en promenad med Geisha  ner till Gröningen för att träffa Charlotte och Sanna som satt där och glassa=) så härligt det är me värme och sol!
Ikväll tänkte jag Städa lite här.. och kanske springa en runda eller gå en PW...  man vill bara röra på sig när det är såfint väder, vara ute hela tiden man får så mycket energi!  I love it
Tar några sommarbilder när jag är ute och glider i morgon kväll så ni får se jackan!
See you when I see you!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0