God morgon!

Vaknade av att Erik gick till jobbet runt halv 6 och var det bara att somna om till 8 så himla skönt det är att få somna om=) kl 8 kom Freja och då blev det bus på hög nivo.. Geisha ska vara själv på eftermiddagen så det är ju bra för henne att få en kompis nu på förmiddagen så hon är trött sen!
Imoron är jag ledig sååå skönt..
Tack Charlotte för att du tog Geisha igår! =)
Kl halv 2 så är det dags för jobb igen... så skönt jobbar bara tordag fredag sedan ledig igen=) Najs!
Snart får Gesha Semester då åker hon till Lindesberg med Erik i 3 veckor och sedan kommer jag och är där med henne i 3 veckor så hon får verkligen en bra sommar... springa lös bland hästarna, bada när hon vill och massa hundkompisar som hon kan busa med hur mkt hin vill! lite tråkigt att jag och Erik inte få någon semeter tillsammans... =(
Nu är det snart Våra bästa år, så nu måste jag nog kissa Freja så hon kan sova gott.
Föresten var på Väla i söndags med Charlotte köpte faktiskt en svart topp som var jätte fin och ett par somriga kängor=) från skopunkten faktiskt! 299:- jupp  där släppte lite av mitt shopping begär... men inte helt vill åka till köpenhamn och shoppa ordentligt... hoppas på V 27 Charlotte ;-)
/ Sabina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0