Dagen före midsommar!

Så har Sabina ont i huvudet, ligger i soffan och nästan sover framför några dåliga serier. ska försöka att komma ur denna svacka, och gå ut på gården och träna Geisha lite...
Men just nu vet jag inte vad jag ska träna på, eller hur man ska träna det... Men efter man har gjort något som Geisha tycker är kul så tycker jag att det är underbart!
Föresten vet jag inte alls vad jag ska ha på mig i morgon!! tänkte ha på mig en blommig klänning som jag köpte förra året, men kom på att jag hade denna på midsommar i fjol så det går ju inte!!
så jag får fundera lite eller kanske mixa lite gamalt och nytt vara lite skapande ;-) haha vi får se!
här är klänningn jag tänkte ha! =) så mysig denna bild tänk att det var ett helt år sedan! och skrattar lite över Charlottes fina krans;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0