Två jobb dagar kvar till semester!

Och vad jag gör jag för nått! jo jag städar tvättar packar... så himla roligt! eller inte. fattar inte, alltid när man packar så blir resväskan full för full.. hur ska jag få med mig allt? ska ju ändå vara borta i 3 veckor! skorna tar ju nästan upp hela resväskan plus att jag inte vill lämna något hemma som jag anväder dagligen! denna gång vill jag inte känna att jag skulle tagit med den eller den!
Allt ska med=)
ska försöka gå ner i stan och kolla på lite nya saker också måste ju glädjas med nått nytt till semestern! som en liten semester present till mig själv=)
Längtar sååå efter Erik och min lilla Prutt till hund=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0