Tack Charlotte!

hittade jätte mycket ner i stan igår, 4 linnen, två shorts.. ett par skor fast dom hittade inte jag haha Tur man har med sig Charlotte när man handlar speciellt när hon har bokat massor av resor;-)
Så gullig du är Charlotte, kände mig rätt taskig! =) När jag köpte skorna köpte jag till en spray som man sprayar på fötter så dom blir lena som silke och luktar jätte gott, och de ska motverka skavsår=)
sicka grejor det finns!
Tänkte jag ska ha på mig allt de nya ikväll om det blir av! för de var ingen som kunde vara hundvakt åt lilla Freja så vi får se hur det blir!  Håller tummarna! är så sugen att gå ner i stan, käka och ta en glas vin eller något var så länge sedan jag gjorde något!
Ha en bra fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Ja dem är för jäääkla fina!!! :)

2011-07-02 @ 20:48:21
URL: http://charlottebuhre.blogg.se/
Postat av: sofie

var har du köpt skorna? :)

2011-08-14 @ 00:22:24
Postat av: sofie

var har du köpt skorna? :)

2011-08-14 @ 01:20:24
Postat av: Sabina

om finns på Scorett... finns även i brun!

2011-08-14 @ 15:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0