Harry potter

Tjena!
Igår kollade jag, Janna och Sara på Harry potter! på bio självklart i 3D... Den var helt okej!! det var mysigt i varje fall=) och sedan efter det så gick jag och solade för första gången på 6 månader! var riktigt skönt att äntligen komma iväg! brukar alltid hitta på andra saker att göra! plus att det var jätte dåligt väder!
Nu har jag äntligen kommit hem från ett mördarpass på jobbet 9-19  puh inte roligt alls! men nu är den gjord... och då innebär det att det är 3 jobb dagar kvar till 3 veckor semester! wooowooo
Känns verkligen på tiden!
Nu vet jag inte alls vad jag ska hitta på! det blir en glidar kväll!
Lite avis på Charlotte som gottar sig på mallis!! och säkert håller hon en drink i handen och förbättrar på brännan=)
ssseeee ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0