helgen..

Fredags slutade jag 21:15 så efter det var det bara mys i soffan :) sedan gick jag upp tidigt på lördagen för att tvätta och plocka ur garderoben, sedan ringde Charlotte och frågade om jag skulle med till Väla en sväng... hittade en jätte fin skjorta och ett par vantar och det kostade bara 250 kr.
sedan hem ut med Geisha en sväng för att sedan bege mig till Janna för klädbytarparty, ja man samlar in alla kläder som man inte vill ha och ser om någon annan vill ha det... och samtidigt dricker lite vin eller som jag gjorde drack drinkar! haha sååå jävla god den var vi drack, med ingredienserna sourz och bacardi razz och schweppes päron! smakade piggelin mummms.
vi hade jätte trevligt.
Söndag: lite trött och var väldigt törstig=) annars mysig med film och pizza!
Kom precis hem från jobbet och ska göra lite mat och sedan blir det soffmys.
tkingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0