Ensamtid

Idag har jag bara slappat, Erik är på borta match och jag och Geisha har fått rå om oss själva. kolla på allt man vill se på tv, äta precis vad man känner för eller inte alls, ibland är det bra skönt att få vara ensam. Man uppskattar verkligen det när man inte är det så ofta...
hade öppning idag och sedan var jag på ATG träff så kom hem runt 13 tiden så skönt! skulle egentligen ha tvättat idag men va fan jag hade verkligen inte någon lust, varför ska man göra det då! nej ska försöka få med Erik så blir det ju lite roligare!
Ska snart gå ut i regnet med mig hund... och sedan titta på någon bra film, eller ta en kopp te och läsa en bra tidning ja vi får se vad man känner för helt enkelt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0