Team Freij = Showkören

Showkören har inte alls tur med ljudet, när vi ska till att sjunga! man blir så trött! det lät som vi hade hack i skivan och det hördes bara hälften av det vi skulle sjunga och det som kom fram lät inte alls bra,  men vi fick göra låten en gång till... och det blev lite bättre i varje fall! sedan blev det ju en konsert inomhus också, som var våran revanch.. då gick det faktiskt jätte bra! och jag klara mig, jag sjöng rätt och det lät inte alls för tokigt... så jag är glad över mig själv att jag klarade av detta! Tänk va stolt man blir på sig själv efteråt.
Nu ska jag röja upp här hemma sen ska jag ner i stan för att inhandla Julklappar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0