I still live

God morgon min kära!
vilken vecka, inte så mycket har hänt bara det gamla vanliga! I helgen var jag ledig men Erik var magsjuk.. så gjorde inte så mycket, jobbade extra på lördagen  och gick ner på stan i söndags och kolla lite på kröningen av lucia. bara för att få lite julstämning!
I går var det kör övning igen och det gick ganska bra! ska ju få äran att sjunga lite solo den 14 december framför dunkers! hm jag vet inte alls vad jag har gett mig in på.. men men man måste ju våga här i livet!
Gick upp tidigt idag, började med en promenad med min sköna, och sedan åkte jag ner till bilverkstaden med bilen så dom kunde byta däck åt mig! känns lite dumt att åka ner när man kan göra det själv... men va fan det är ju så otroligt tråkigt och kallt! den tiden vill jag lägga på nått annat :-)
Nu njuter jag av en kopp te och ska snart kolla på våra bästa år! sedan bär det av mott jobb.
/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0